Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.

Godmorgon! Ser verkligen inte fram emot den här veckan, jobbar varje dag hela veckan förutom på onsdag. Stänger fyra av dagarna, uschhh. Kommer va helt slut, men lite pengar är ju aldrig fel. Idag jobbar jag dock bara till kl 16 och tänkte åka till stallet efteråt. Red ut igår, trodde hon skulle va trött efter träningen för Anna för vi körde ganska hårt, men där hade jag fel. Jag satt på en energibomb som inte ville skritta för fem öre, haha men det är jäkligt kul att rida henne när hon får så mycket energi. Hon får sånt himla fint steg och man verkligen känner hur allla muskler i hela kroppen arbetar plus att hon är så himla positiv. Dock blir det såklart mycket att rida på och hon blir mycket tittigare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0