Sometimes when I close my eyes, I can't see.

Yey! Haha hittade mina hörlurar, låg under sängen. Hur de nu hamnade där? Jag är ledig idag och även imorrn. Sen jobbar jag fredag, lördag och söndag. Kul att det är löning, barnbidrag och familjefest i helgen, längtar...!!?
Har precis varit ute och sprungit typ 4km. Tänkte åka till stallet om nån timme, blir nog att rida ut. Kl 16 ska jag ta spruta, usch. 

Det är ju bara nån vecka kvar till horse show. Ska gå på lördagen både på förmiddagen (med mamma) och på kvällen (med Ebba, Linnea och Jessica). Eftersom jag för en gång skulle kommer ha lite pengar så kanske man kan shoppa loss lite i annexet. 

Det här vore ju trevligt om jag fick med mig hem:

Dressyrschabrak brunt och blått
Bruna Lindor
Vita strykkapor
Bruna benskydd
Brunt hoppschabrak
BR träns "kingston"
Bruna ridbyxor
Vinterjacka
Pälsglans
Pannband
Vita ridhandskar


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0