You can hate but never break me

Tycker synd om våra grannar som har översvämning utanför deras hus, vårat hus lyckas alltid hamna på gränsen och klara sig undan. En bil hade fått motorstopp pga av vatten i motorn så bärgningsbilen fick komma och hämta han. Det har alltså regnat ganska mycket här idag. 

Red i ridhuset ch provade som sagt att rida i Annas sadel. Det kändes bättre, hon var mer framåt och rörligare. Hon stog inte emot nåt i galoppen iaf. Fick till några riktigt bra galoppfattningar från skritt. Hade svårt att komma ner på högesidan dock? Är precis tvärtom med min sadeln, lite konstigt. Körde på som vanligt, red övergångar, 10-metersvolter och tempovxälingar. På slutet tycker jag hon skötte sig riktigt bra, bra påskjut bak och igenom i rygg och nacke. 

Imorrn är det jobb och stallet på schemat. Om det inte regnar allt för mycket tänkte jag rida ut.

Fixade precis en header åt syrran min, blev ganska nöjd faktiskt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0