Hej gigantisk apa!

Asså mina drömmar just nu. I natt drömde jag att jag, min syrra och min kompis (ja Ebba det va du som va med i mina drömmar som vanligt ;) ) vi va inne på Bauhous och blev jagade av en gigantisk Apa som dödade alla i sin väg. Vi lyckades dock hitta ett "panic room" som vi låste in oss i. Fanns någon kamera där inne som visade hela Stockholm så vi kunde se hur apan totalt förstörde allt. Ingen vågade dock döda apan pga risken att bli åtalad för djurmisshandel? När allt verkade lugnt gick vi ut. Helt plötlsigt satt vi på en stor vagn och det var Moa som drog oss. Ebba var kusken och så kör vi runt i staden för att leta efter någon överlevande. Ja sen kommer jag inte ihåg mer. Haha drömmar altså...

Planerna för idag ser ut som så att först blir det stallet. Sen jobbet och efter det möta upp vännerna. Uppdaterar mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0