I want you to be my last first kiss

Har kommit in i en drömperiod och då sover jag så jäkla dåligt. Jag drömmer verligen om allt och ingenting, men oftast är det oroliga drömmar vilket gör att jag vaknar titt som tätt. Har lust att gå och lägga mig nu men sånt har man ju inte tid med. Åkte till stallet imorse och red för Anna och kom hem för en liten stund sedan. Gått ut med hunden och kollat utbildningar har jag oxå hunnit göra. Hittade en ny utbildning som verkar intressant, risk- och krishanteringsprogrammet. Läste sociologi på gymnasiet vilket jag tyckte var väldigt intressant, den här utbildningen är lite åt det hållet. Jag har ju lite tid på mig att bestämma mig, så sjukt svårt att veta vad som är det bästa. Ena stunden vill jag det och andra stunden vill jag något annat. Tänk om man kunde se in i framtiden. Nu ska jag ta och plocka fram läshuvudet och plugga teori, yey! 

Beställde hem lite nytt från hööks igår. Där försvann min lön i ett svep...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0