Ååångest

Hahah hittade min gamla dagbok som jag skrev i när jag va 12. Seriöst, jag gjorde massa roliga grejer varje dag. Fick lite ångest, vad hände med mitt liv? Det är väl så det blir att växa upp, tråkigt och allvarligt. Nej nu ska vi inte va sånna. Hade skrivit på nästan varenda sida att jag ville ha en egen häst, kollade annonser varje dag, tjatade konstant på mamma och pappa om det. Nu är jag ju där, jag har min egna häst som jag längtade så efter. Något positivt med att växa upp ;) Jag hatar att inte ha något att göra, rastlöss kvinna som man är. Kan inte sitta still en sekund, tur att nya jobbschemat börjar nästa vecka. Annars skulle jag ruttnat här hemma...


En gammal favorithäst




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0