Bockardrottningen är tillbaka

Tur att man tog på sig säkerhetsvästen. Övervägde lite innan passet men bestämde mig för att ta den iaf. Och det gjorde jag ju rätt i. Som sagt ett halvår sedan Moa såg en bom och bocka visste jag att hon skulle göra. Första glädjesprånget var inte så farligt men andra bocksprånget sköt hon rygg som bara Moa kan göra och jag var inte riktigt beredd så flyger in i sarjen. Tur att mamma inte var där. Ingen större skada skedd, lite öm i sidan bara. Efter sitt utlopp lugnande hon ner sig och skötte sig fint resten av passet. Blev ganska enkelt med några bommar på marken och ett litet skutt. Det var väl en lagom start. Kul tyckte hon att det var så ska försöka planera in lite bommar och cavalettiarbete i veckorna, alltid bra med variation. 

Imorrn väntar jobbet. Blir tidig morgon, måste gå upp kl 05:40 närmare bestämt. Bäste att gå och lägga sig nu då. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0