Every story has an end, but in life every ending is just a new begining.

Me so tired. Kanske är dags för en eftermiddagslur? Åkte till stallet imorse, Moa skoddes. Efter det skrittade jag ut barbacka och med bara grimma en sväng runt hagarna. Fick hör av personalen att Moa har blivit så lugn nu när de tar in och ut henne. Hon hade ganska bråttom förut tydligen. Hon verkar ha gjort sig hemmastadd med andra ord. Jag har inte märkt någon skillnad men mig känner hon ju så hon har varit lugn hela tiden när jag tagit in henne.

När jag var klar med Moa och precis skulle börja gå mot bussen kommer Lasse (hovsalgaren) med bilen och ska åt samma håll som jag. Så fick skjuts till F&S, asskönt! Tog bara 10 min istället för typ 40 min som det annars gör kommunalt. Gymmade typ en och en halv timme och nu är jag hemma.


Haha



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0