Friendship is one mind in two bodies.

Nu är jag så trött att jag inte kan sova, haha någon som känner igen sig? Hjärnan vill vila men fötterna värker av allt stående och då kan jag inte sova. Snyggaste blåmärket har man fått efter gårdagens avramling också, tur att shortstiden är över för det här året. Jobbade från 8-17 därefter åkte jag till stallet. Pysslade, masserade och red sen ut i mörkret barbacka. Hade kvällsfodringen också. Är äntligen hemma och imorgon väntar en lika lång dag  som kommer se inprincip exakt lika dan ut. 

Åker ju förbi skolan nu när jag åker till jobbet, då kan man inte annat att sakna den. Jag hade nog min roligste tid i våras med kompisarna och skolan. Tror aldrig jag har varit så glad under en så lång period. Men kullen måste ju luta ner någon gång, tur att man har Moa iaf. Hon finns där i vått och torrt, i ur och skur, regn och rusk, i... okej nu ska jag sluta. Tar mitt deppmood och tittar på en disenyfilm, något man aldrig blir för gammal för!


Haha


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0