It lasted forever, And ended so soon.

Måste köpa en ny sadelgjord till dressyrsadeln, börjar bli sunkig och så har kanterna vikt in sig på sidorna. Tur att man fyller år snart då. Jag red ut en sväng och klättrade. Trodde jag skulle hinna rida klart innan regnet skulle komma men där hade jag fel. Blåste gjorde det också. Men gick bra ändå, Moa var pigg och framåt. Utmanade ödet och ställde Moa i gången efter ridturen för behövde mocka. Hon höll sig så länge men precis när jag mockat klart sprack det, så himla nära. Hade hon hållt sig 1 minut till från att kissa hade det hamnat i boxen istället för gången, haha. 

Körkortet är nog nära nu iaf. Fick "köra upp" idag på körlektionen och fick lite grejer som behöver fixas till men det trodde han att jag skulle fixa hemma själv och att jag inte behövde komma tillbaka. Inte illa efter tredje körlektionen med körlärare ;) Så ska boka uppkörning och teori och sen öva det sista sen är de bar å åk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0