Kost och träning

Hade tänkt att försöka göra den här bloggen lite mer hälso- och träningsinsperande, kanske mest för att motivera mig själv och för att det är något som verkligen intresserar mig. Det är även lättare att hålla en plan och struktur över träningen om jag skriver ner det. Jag vill ta tag i det ordentligt nu och muskla på mig, beach 2013 här kommer jag! ;)

Börjar på en gång med en plan för morgondagens gympass.

CIRKELTRÄNING - ÖVERKROPP

ca15 min
uppvärmning + töjning

Övningar cirkelträning:

1. Armhävningar

2. Vandrande plankan

3. Dips

4. Fällkniven

5. Biceps med gummiband

6. Sidocrunches

7. Triceps med gummiband

8. Sit-ups

30-45 sek på varje station, 3 varv, 1 min vila mellan varven.

Nu kör vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0