never have i ever wanted someone as bad as i want you

Måste väl försöka sova nu, jaaa kl 9 en fredag kväll! haha men ska upp kl 2 i natt för att hämta farmor och Classe på arlanda eftersom jag fått låna deras bil hela veckan. Ska dessutom upp och jobba imorgonbitti så behöver få all sömn jag kan få. 

Imorse tömkörde jag Moa vilket gick åt skogen, hon va en riktig latmask och bitch och mitt tålamod va inte på topp. Hade lust att skjuta hästen, haha nej men det kunde gått bättre. Dock är hon brunstig och fäller så det kanske va förklaringen. Egentligen borde jag bara gått ut på en promenad när jag märkte att det inte funka men jag är så envis och vill att det ska funka att jag fortsätter hålla på och när jag är arg blir det bara värre. Men händer det igen så måste jag lära mig att låta det gå och göra nåt annat. Så kan det gå, det är inte alltid en dans på rosor. Jobbat resten av dagen. Rolig fredag med andra ord ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0