Vi e inte sånna som i slutet får varann.

Tja! Jobbade bara 10-16 idag, så skönt. Har varit så snorig hela dagen, jag var ju nyss sjuk? Men det har slutat nu och jag vill träna imorrn så nu får jag banne mig va frisk. Åkte till stallet efter jobbet och gjorde som igår. Red först ut ca 30min och gick sen in i ridhuset. Jättefin idag med. Körde tempoväxlingar, övergångar och förvändgalopp på raktspår. Hon vill gärna föra in ruman så jag får alltid tänka lite öpna för att få henne rak. Hon kändes väldigt mjuk och lyhörd, på slutet kändes hon riktigt rörlig och fin. Hon blir lite kort och stum ibland, framförallt fram. Vill ha mer rölighet i bogarna och lossare i halsen. Framförallt mer rörlighet, men jag det blir bättre och bättre hela tiden så det är bara att kämpa vidare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0