i love my bed

Äntligen ligger jag i min efterlängtade säng. Igår då sp blev det bara jag och Ebba som gick på utomhusbion. Vi åkte in vid 18 och köpte lite picknick och satta oss på våran filt och vänta. Det va svinkallt! Alla andra satt påklädda med jackor, filtar och annat medan jag och Ebba satt där med shorts och skinnjacka och ingen filt. Det skulle börjat 20:30 men började en timme senare. Sen stog en tjej och snacka och så var det någon operadansuppvisning först så bion drog väl igång 22:00 typ. Vi va dock tvungna att gå halv 11 så vi hann bara se en halvtimme av filmen, haha men den va bra så långt iaf. Vi drog iaf därefter till Amnesia och mötte upp några kompisar och förade. Sen drog vi rill rose. Per Andersson från parlamentet ni vet? han va på rose igår. Hände massa sjuka saker och det slutade med att jag kom hem 7 på morgonen. Sov en halvtimme sen åkte jag till jobbet. Jobbade till 16 och därefter åkte jag till stallet, red ut och klättrade i skogen. Nu ska jag fan sova!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0