Ingen vila

Fick precis hem ett brev från skolan, börjar nästan bli lite nervös. Snart bara en vecka kvar! Stog bland annat att man borde uppdatera sin matematik (trigonometri) och simkunskaper? Haha matten har alltid varit min starka sida så den är jag inte orolig för, simma däremot... kan ju simma men det går långsamt. Bror på hur mycket man ska kunna? Men redan efter tre veckor så åker vi iväg på en fjällvandring tror jag det var med sovsäck och allt. När jag sökte trodde jag att det mest skulle handla om kost men ju mer jag läst på och fattat det som nu så är det mer idrott. Men jag älskar att röra på mig så det spelar egentligen igen roll. Ska bli kul iaf :)

Så vad händer idag? Har redan varit i stallet och ridit Moabus. Red ut en sväng och sen runt hagarna och jobbade hennE över cavalettibommarna och stockarna. Gick superbra! Drog direkt till gymmet efter det och tränade överdelen 1h. Precis tagit en dusch och ska strax till frissan. Jag klipper väl mig sådär en gång i halvåret, väntar verkligen tills det ser förjävligt ut vilket det gör nu... Sen så åker jag in till stan med några vänner för utomhusbio, aldrig varit på det innan. Bara det inte spöregnar. Och ikväll blir det utgång och så jobb imorrn kl 9. Fattar inte varför det alltid blir utgång dagen innan jag ska jobba? Aja YOLO eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0