chillmåndag

Istället för som alla andra som hatar måndagar så älskar jag dem nu för tiden. Har jobbat mina 5 dagar i streck och nu är jag äntligen ledig och kan vila upp mig. Skrev senast i fredags men i lördags så var jag först i stallet på morgonen och red ut med Emelie. Efter det var det jobb, datan strulade på kvällen så tog en halvtimme extra att stänga. Senare på kvällen vart det utgång, vi drog till pure. Hade skitkul och sov väl typ 2h innan det var dags att jobba igen. Däckade direkt när jag kom hem och eftersom jag behöver bilen idag var jag tvungen att gå upp tidigt imorse. Men har några timmar på mig att ta det lugnt nu innan jag behöver åka till stallet. Ska rida för Martin idag vilket var över ett år sedan. Tycker han är bra, har liksom inte blivit av bara. Dock slår ingen Anna men det är bra att rida för flera och samla på sig de bästa tipsen. Men nu ska jag köra på som f*n till våren och sen komma igång med tävlandet, inga ursäkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0