Dagen innan lucia

Hallå, äntligen hemma och ligger i min gosiga säng. Var i stallet imorse och morgonfodrade samt tog hand om Moa. Red ut en sväng mot gravfältet och klättrade i skogen. Moa var pigg och glad som alltid, jobbade på bra och kändes mjuk och smidig. Körde lite cavaletti igår så det satt säkert kvar lite från det. Igår slog jag även in mina första julklappar då det var dags för det årliga julbaket med farmor och Classe. Jag och Jessica kommer nog aldrig bli för gamla för det. Längtar tills på lördag. Då blir det tjejmiddag sen julfest. Sen är det bara en dag kvar tills jag och Ida åker till London, ahhhh tagga!!! Känns som det händer massa kul nu här i slutet på december, Julfest, London, Julafton och nyår! Men det är bra det för Januari kommer bli en helvetes månad för mig, nej skämt och sido. Men kommer jobba arslet av mig den månaden då jag täcker för några som åker utomlands men det kommer bli fett med cash i februar, gött!

 
 


 





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Vilken fin blogg :)
Vi håller just nu på att samla ihop en bra dressyrbild och en bra hoppbild på alla Karlshems hästar och vad jag förstår så har du hyrt Zantiago. Undrar om du skulle kunna skicka en dressyr och en hoppbild till [email protected]! Hade varit super bra :)

2013-12-12 @ 21:30:49
URL: http://kidzofkarlshem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0