8 månader kvar

Kom just och tänka på att jag bara har 8 månader kvar att leva som tonåring, sorgligt. Sen är jag vuxen på riktigt. Får ångest, känns som jag slösar bort min tid just nu. Jag vill göra nåt roligt, nåt som man aldrig gjort förut. Orkar inte med att livet alltid ska rulla på som vanligt... 

Har ridit för Anna imorse. Gick ganska bra. Tränade på övergångar och tempoväxlingar och framförallt att hon skulle lyssna framåt för skänkeln. Övergångarna fick jag rida på volten och där jag även red sidvärts undan ytterskänkeln. Hon trampade över åt sidan väldigt bra det är övergångarna till trav eller galopp som vi vill ha lite mera påskjut i, även i tempoväxlingarna.

Har precis varit och gymmat på F&S. Sprang 5,22km (för att vara exakt) på löpbandet, ruchade på slutet och jäklar vad jobbigt det va. Körde sen arm och benövningar i 1h. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0