I miss you. A little too much, a little too often and a little more each day

Värst vad bra kontakt jag fick med intetrnet idag då. Har precis varit och handlat med ena sonen. Han skulle först kolla nåt med sin fot så under tiden han gjorde det gick jag runt lite i nån stad. Fanns inte så mycket affärer, va mest som en liten by. Äldre små hus. Efter det åkte vi och handla mat. Hittade smågodis till min lycka, det hade karamellkungen (Candy king), dock typ 10 sorter men iaf! Har pratat med Mikael också om hur vi ska planera ridningen. Eftersom jag inte förstår ridtermerna så kommer jag först ibörjan få kolla på lektioner, han kommer kalla in mig lite då och då så jag lär mig hur deras ridning går till, orden, osv. Sen när Moa kommer hit så kommer jag få börja med lektioner med henne så jag lär mig och förstår och får hjälp med henne. Sen kommer det finnas några hästar som behöver värmas upp som jag kan göra nu ibörjan och sen när jag lärt mig engelskan och deras upplägg kommer jag få lektioner på deras hästar. Låter väldigt bra tycker jag. 

Det är jobbigare än jag trodde att vra ifrån min lilla plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0