Nu när alla andra har så jävla kul

Idag är en sån dag när man vaknar och allt bara känns så tråkigt och meningslöst. En sån dag när man bara känner för att ligga i sängen och proppa i sig onyttigheter. Men även om jag känner för det vet jag att jag bara klarar av det i högst 1h sen är jag uppe och rör på mig iaf. Har inga speciella planer för idag. Åker till min favortifrukt efter lunch nångång och går en promenad. Hon verkade så trött igår så det kanske behövs en lite lugnare dag för henne. Tror jag ska va duktig och gymma idag också. 

Kommer troligtvis åka ner till Skåne i mitten av mars. Vad jag ska göra där får ni veta då ;)

Nångång i mitt liv skulle jag verkligen vilja rida för Kyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0