Du har väckt upp det jag trott var dött

Ser ut som ni tycker det ska bli spännande att jag åker till England, det verkar så på statistiken iaf ;) Haha men det är bara kul! Red Moa i ridhuset imorse. Red henne rund och låg hela passet. Mycket volter, övergångar och skänkelvikningar. Ville få henne loss och mjuk i sidorna. Fick kämpa i högervarv i galoppen. Hon vill gärna bli som en banan och tappa vänster bakben. Det tog en stund innan hon verkligen rundade av och kom igenom ordentligt där. Hon vart jäkligt fin på slutet i övrgångarna, blir lite före mig ibland bara. Men det är bra att hon vill. Hon va riktigt mjuk och fin på slutet. Har jobbat resten av dagen, trodde aldrig jag skulle få gå hem. Tiden gick bra segt idag.


Åker till Moa imorgonbitti också. Min faster kommer och masserar henne efter jag ridit. Det var ett tag sen sist. Får vi se vad hon känner. 

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0