Kiss me like you wanna be loved

Filmtips till er som gillar action är Jack reacher. Såg den med tjejerna igår på bio. Grymt bra och älskar Tom Cruise, är han med i en film vet man att den kommer va bra. Det va full fart hela dagen igår och då hinner man inte blogga. Red ut på pollen, som vanligt pigg och glad. Åkte till frissan och klippte mig. Gymmade därefter i 2h. Har träningsvärk i hela kroppen idag. Åkte sen till sadelmagazinet i Solna själv. i rusningstrafik. Gick bra på dit vägen men åkte fel på hemvägen så hamna inne i stan och yrade runt. Tillslut såg jag en skylt mot Nynäshamn, gissa om jag blev glad! Det var på gränsen att bensinen skulle ta slut också, kände hur paniken började komma krypandes där ett tag. Men hem kom jag tillslut. Jag försöker åka så mycket som möjligt själv, även om jag tycker det är lite obehagligt vissa gånger. ju mer jag kör dessto säkrare blir jag.

Idag var det lektion för Anna. Vi hade 5 upphöjda travbommar och en upphöjd bom tvärsöver medelinjen. Jobbade med tempoväxlingar, variation av formen, aktivera bakbenen, lossa och mjukna i bogarna osv. Moa va jättefin, ganska mycekt energi idag med. Hon försöker skjuta mig till vänster i högervarv så där måste jag verkligen tänka på att sitta ner ordentligt till höger. Sen är det de där vänstra bakbenet som behöver stärkas upp. Tycker hon jobbade på bra, lyssnade bra på mina hjälper. På slutet blev hon kvick i tempoväxlingarna och galoppbytena över bommen gjorde hon på slutet med massa rygg, helt plötsligt tog hon i som satan, haha. Travbommarna var hon lite slarvig med i början, tappade ryggen lite och slog i. Men efter lite jobb med bakbenen och flyttningar osv så travade hon även över dem bra. Verkade som hon tyckte det va riktigt roligt idag, öronen framåt hela passet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0