Why me?

Ååååå neeej snälla låt mig slippa den här gången. Jag tror det är på gång igen, F*N. Mådde illa när jag åkte bilen och fick ont i magen efter middagen och låter gör den också. Det brukar vara tecken på att jag får en härlig spy natt framför mig. Jag hoppas och ber att jag har fel. Jag HATAR att spy. Alltid jag o bli magsjuk, kan jag inte få bli förkyld istället? *Suck* det är väl bara att vänta ut helvetet...

Nu pratar vi om nåt annat istället. Har jobbat hela dagen och åkte till Moa efter det. Red ut med Malin på Dream. Red runt gravfältet. Det gick fort! Moa och Dream står i samma hage så det verkade som det tyckte det va extra roligt att ridas ut tillsammans. Tävla mot varandra ville de också göra. Lite bus och bockningar blev det med, fick kramp i armarna tillslut. Men det gick bra ändå trots busiga pollar.

Different looks of Moa


"Hjälp!"


"Jag förstår inte vad du vill?"

"Ååå har du godis?"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0