Payingstudent!!!

OMG! Minns ni att Anna (Min tränare) tyckte att jag skulle åka till Ferdi Eilberg i England där hon har varit och arbetat på deras gård i 3 år? Igår ringde Anna till sonen Mikael och frågade om de behövde någon "payingstudent" som de kallar det. Och de va en man back just nu pga att han som skulle komma kunde inte komma nu då hans mamma hade blivit svårt sjuk. Så de behöver hjälp ganska omgående. Det hade låtit väldigt positiva och vill ha dit mig. Har fått hans mail så mailar han imorrn eller på söndag. Finns ju en del frågor. Sen är det ju det här att få dit Moa...

Jag vet inte exakt vad som innebär med "payingstundet" men de Anna har sagt är att du arbetar där och får rida deras hästar, får hjälp med din häst och boende på gården. Om man har häst med sig får man betala för den samt att man får betala för sin mat tror jag. Nu hade de 25 tävlingshästar på gården. En del för försäljning. 

Sån här chans får jag väl bara en gång i livet. Det är en erfarenhet för livet. Känner mig så himla glad att Anna just frågade mig och att hon tog tiden att kontakta dem. Spännande men samtidgt läskigt! Men det är en del att planera och diskutera först. Inget är bestämt men det är ett första steg.


Familjen Eilberg: Maria (Dottern) , Ferdi (pappan) och Mikael (sonen)

Fakta om dem hittar ni här 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0