Put your plan into action

Godmorgon! Hann inte uppdatera igår. Red Moa i ridhuset på förmiddagen. Blev lite olika skolor och på slutet rakriktning. Något hon har blivit bättre på är att va känsligare för mina hjälper, hon svarar mycket kvickare. Tempoväxlingarna har blivit mer tydliga. Något som jag måste fortsätta träna på är det där vänstra bakbenet som hon inte vill ta i med ordentligt. Även över huvudtaget att få mer vikt och energi från bakbenen, mer styrka. Annica masserade henne efteråt men jag va tvungen att kila till jobbet. Ska ringa till henne ikväll och höra vad hon kände.

Jobbade till 8 och sen mötte jag upp bästa kompisarna och vi satt och snacka i flera timmar. Det är så jäkla skönt att inte plugga men jag saknar att inte träffa tjejerna varje dag. Några till som jag kommer sakna där i England. Idag blir det att planera massa, åka till sadelmagasinet och köpa sadel. Moa ska jag rida ut, det har ju kommit lite snö nu. Så det kommer säkert gå att galoppera äntligen. Dock lär jag väl sitta på en övertaggad häst som är mer uppe i luften än på marken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0