The future is exciting

Bara en dag kvar! Kommer nog inte kunna sova i natt, haha. Igår hann jag inte uppdatera något. Var hos Moa på morgonen och red ut. Det va svinkallt! kände mig som en djupfryst köttbulle. Men det gick väldigt bra, Moa va superfin! Sen var det sista dagen på jobbet och där var det fullt ös eftersom alla fått lön. Slutade vid 20 och sen på kvällen va jag med Ebbavoshan. 

Idag är det att kolla det allra sista. Ska åka till Moa och ta med mig det jag behöver från stallet. I eftermiddag kommer farmor och Classe och äter middag och umgås en sista gång innan jag åker. 

Hittade några bilder på gården från internet:

Pink Green Farm Sport Horses & Stud  Picture 4

Pink Green Farm Sport Horses & Stud  Picture 5

Bilderna är lånade här ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0