You didn't have to cut me off

Fick alla pengar helt plötsligt eller vad? Det va värre än löning på jobbet. Kom folk hela tiden, var helt slut när klockan slog 17. Pallrade mig ändå bort till stallet. Va själv i ridhuset idag igen så då passade jag på att ta fram lite bommar. Tog fram 4 studs på medellinjen och tre cavalettibommar i ena hörnan. I uppvärmningen kändes hon inte riktigt på hugget, handbromsen satt fast lite. Jag satt och knep med knäna också och jag hade jättesvårt att slappna av där ibörjan. Vet inte varför? Men när jag fick igång Moa lite bättre med hjälp av cavalettibommarna så kunde jag slappna av mer. Moa tände till direkt när vi började med bommarna och studs har hon alltid tyckt varit roligt. På slutet kom hon loss ganska bra i ryggen och bakkärran. Är nöjd :)

Dagens övning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0