:)

Mooorning! Drömde massa konstigt idag. Bland annat att min kompis blev arg på mig för att jag aldrig hade sett Batman förut. Så hon visade mig massa filmer med batman på wikipedia och spelade upp "en vän med en bil" som jag i drömmen sa "det där är väl Håkan Hällström?" och min kompis säger "nej det är Batman som sjunger, det är hans låt". Haha asså wat? Sen drömde jag också att mamma blev sur på mig för att jag inte kom ihåg något om renässansen för hon skulle ha prov i det och behövde hjälp. Haha asså drömmar... 

Jag har hunnit skriva packlista nu iaf till Sunny Beach. Tänkte åka till gymmet om nån timme. Sen blir det naprapaten och ikväll ska jag rida på en längre uteritt med Emelie och Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0