Semester!!!!!

Äntligen semester!! So freaking sköönt!! Känns extra bra när man jobbat hårt hela veckan. Hade gärna tagit del av den fina sommaren idag när solen äntligen va framme men nej det va jobb istället. Men får ju garanterat sol i en vecka nu istället så jag klagar inte. Har precis packat klart, får göra en sista check imorrn innan jag åker så jag verkligen har med allt. Jag har en tendens att vara ganska tankspridd och då är det lätt att man glömmer saker. Jag är iaf astaggad och förhoppningsvis får vi en grymt rolig vecka där nere. Kommer ju såklart sakna min lilla prinsessa men hon kommer bli välomhändertagen av medryttare och faster. Nu ska jag sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0