TAKE ME BACK

Nu mina vänner är jag hemma igen. Har haft bästa veckan i Sunny Beach, vill tillbaka!! Blev dock liggandes på hotellet två dagar pga att jag fick influensan och halsfluss så det sög lite men annars har vi solat och festat varje dag. Känns skittråkigt och tomt att komma hem igen. Börjar iaf inte jobba förrän om en vecka. Sen har jag fått beskedet från högskolan och jag kom in!! Jätteskönt, hade verkligen inte vetat vad jag skulle göra annars. Den börjar precis när jag kommer hem från mallis. Något som va roligt med att komma hem var att få träffa min prinsessa igen. Red ut barbacka och hon va verkligen pigg och på tårna men himla fin! 

Ska kolla igenom bilderna från Sunny Beach så ni kan få en riktig bildbomb sen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0