The best is yet to come

Har ont i hela ryggen och ont i huvudet!. Haha det tog tydligen hårt att börja jobba igen. Är ledig imorrn och då ska jag träna!!! Har inte ont i halsen längre så nu kör vi! Jobbade 7-16 idag och åkte till prinsessan efteråt. Red på volten och tränade programdelar, gick riktigt bra! Idag gick hon helt rakt på rakt spår vilket måste betyda att jag suttit rakt! Jag kände faktiskt mitt vänstra sittben och kände inte alls att hon ville skjuta över mig till höger i högervarvet., kul! Hon gjorde programdelarna ritktigt bra, väldigt lyhörd. Skulle önska lite mer bakbensaktivitet och lossare i ryggen i öppnan och slutan bland annat. Hon knäpper av och blir lite lås och kort där och så tappar hon lite energi. Galoppen kändes hon däremot väldigt loss, rund och mjuk i. 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0