cause in the end all you really have is memories

Har beslutsångest, vet inte om jag ska gå på skivan ikväll eller inte. Va så sjukt mkt folk på jobbet idag, tekniska fel fick vi också, blev kaos! Är helt slut. Dessutom behöver jag egentligen försöka spara mina pengar. Hmmm aja vi får se. Red min älskade plutt imorse. Barbacka eftersom jag inte har nån sadel och red med tredelat. Red ut och jobbade henne, klättrade en del i skogen också. Så jäkla fin hon blev sista svängen när hon kom igång ordentligt. Fick till en grymt bra galopp på hennne. Det gjorde ont i hjärtat när jag såg alla studenter idag, vill också ta studenten igen!!! 1 år gick så sjukt snabbt, fan vill inte bli gammal!

Take me back!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0