Du ger mig min morgon, du ger mig min daaaag!

Sjukt segt att gå upp imorse, ibland önskar man att man bara kunde stoppa tiden och fortsätta sova och sen starta tiden igen. Någon som har en trollformel för det? isf får ni gärna dela med er av den... Började morgonen med stallet och Moa. Tömkörde med medicintejp på. Tömkörde mest i skogen så hon fick klättra. Hade planerat min väg så jag skulle komma ut på den vanliga vägen men när vi kom ut där så höll de på att borra och greja så det gick inte att komma förbi. Så fick gå in i skogen igen och yrade runt där en stund för kom lite vilse. Men tillslut hitta vi tillbaka efter lite trassel haha aja klättra fick hon allt! 

Åkte sen direkt ill jobbet och jobbade till 17. Hämtade mamma på jobbet, handlade lite mat, kom hem och gick en långpromis med hunden, åt middag, duschat och nu ligger jag i sängen. Det va min dag i ord det. Imorrn är jag ledig!!

 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0