Tisdag

Vi hade strömavrbrott här igår kväll så det kunde jag inte uppdatera. Tömkörde Moa på morgonen igår, tog det lite lugnare. Men hon såg fräsch ut. Jobbade mellan 11-16 och sen åka jag och mamma till upplands väsby. Det va verkligen på håret att vi hann, så jäkla mycket köer när det är rusningstrafik. Red Fantasi som jag gjort alla andra gånger. Hon hade vilat två dagar så fick verkligen rida. Det tog en stund innan jag fick loss henne. Red en ganska bra övning som jag kan visa sen. Det va sista gången för den här terminen och vi får se om jag fortsätter i höst. Det beror på om jag börjar plugga eller inte. Men tror jag har lärt mig lite iaf. Det är alltid nyttigt att rida andra hästar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0