Då kör vi

Hur gammal är du? 19 fyller 20 i oktober.

När vaknade du idag? Med tuppen.

Vad åt du till frukost? 2mackor, en banan och Jouice.

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: Jag blir lätt torr om händerna när det är vinter, jag föddes med kolsvart och mycket hår, jag kan inte ha på mig en strumpa som är ut-och-in.

Vad gällande ditt utseende är du mest nöjd över? Mitt hår och ögon skulle jag väl säga, hahaha lite blygsamt sådär.

Vad har du gjort idag? Det här är tidsinställt inlägg men jag antar att jag har ridit, jobbat och firat syrran som fyller 17bast!

Vilken film såg du senast? Perfect pitch

Är du besatt av någonting? MAT!

Beskriv en perfekt dag: Äää ja, när allt bara flyter på. Skoj med vännerna, hästen går som en klocka, god mat, sol och värme osv...

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: På månen - Vitt, mörkt och kallt.

Vad lyssnar du på just nu? Utomjordingarna...

Hur går du helst klädd? Naken såklart!... nä men det är så olika, bror på vilket humör man är på.

Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgon.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Matte och biologi.

Vad köpte du senast? En subwaymacka.

Vad har du i dina fickor? Ingenting tror jag.

Vilken är din favoritaffär? Bror ju på vad jag ska handla men mataffär-ica, kläder-Zara eller Vila, hästaffär - lyckås.

Har du några husdjur? En fettokatt som endast rör på sig för att få äta, en till katt som blir rädd bara man rör på sig, en hund som har ADHD och en häst med PMS. Jo vi har alla sorter.

Har du svenskt ursprung? Är så svensk man kan bli.

Vilka smeknamn har du haft? Mitt namn är ju så kort ändå men typ Flin, voshan, päron mfl.

Vilka är dina största svagheter? Jag har ett ganska stort kontrollbehov, har lite för bråttom ibland och kan va dålig på att höra av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0