Hej jag är trött

Kommer nog slockna när som helst nu men innan jag gör det ska ni få ett inlägg iaf. Kan börja med att brätta om min grymt duktiga polle som jag red i ridhuset igår. Värmde upp henne ute i en halvtimme och sen gick jag in i ridhuset. Fick rida ganska mycket ibörjan innan hon kom igång men sen va hon superfin! Tränade förvändgalopp, tempoväxlingar, skänkelvikning i galopp och lite annat. På kvällen sen va vi först hemma hos Ebbas brorsas kompis för att sen dra vidare till Nymble. Lyckad utgång som slutade med att vi kom hem vid 7 på morgonen vilket betydde att jag hade dygnat, haha gick upp 7 igår morse av nån anledning. Sov hos Ebba vilket bara blev 5h sen gick vi upp. Vi har svullat och latat oss hela dan och nu måste jag vila ögonlocken, godnatt...


Me yesterday
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0