I remeber love, so beautiful.

Hade värsta mardrömmen imorse, jag cyklade och ramlade så illa att mina armar kapades av och sen kom det demoner från helvetet som skulle hämta mig osv... Hahaa weeeird. Kom upp i tid iaf och åkte till Moa. Tömkörde henne i ridhuset och tog fram två sockerbitar och en bom som hon fick skutta över. Vilket hon tyckte va väälidigt kul i fljd av en del bockningar. Annars jobbade jag med tempoväxlingar och sidvärts för att få fram vinklingen i bakbenen. Hon va duktig och bakbenen kom igång och loss och fin i ryggen också.

Har lovat mamma att planera middagar och åka och handla mat. Vi har ingenting hemma just nu så jag lär få storhandla, vilket är första gången jag gör själv, vuxenpoäng där. Ikväll tänkte jag köra step pass på F&S och eventuellt skivstång efter. 

Moa igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0