Jag hör mitt hjärta säga ditt namn varje gång de bankar.

Den här dagen gick sjukt fort! Red ju Moa imorse med kandaret och det gick superbra! Känns som det bara går framåt för varje gång nu, nästan så man väntar på att nerförsbacken snart ska komma. Tränade lite programdelar ur MSV C och lite förberedande för galoppiruetter och bytena. Tycker hon kändes mer liksidig idag då framförallt i höger varv där hon gärna skjuter över mig till vänster. Men idag kändes det som jag för det mesta fick sitta mitt på. Hon kändes väldigt positiv och framme, jag arbetade en del med det samlade arbetet vilket jag tycker hon gjorde bra. Även om det kan bli ännu mer sättande, får till det riktigt bra ibland men där behöver hon stärkas för att orka. Efter passet fick hon beta i 45 min och under tiden snacka jag med Zena. Annars är det sjukt segt att beta in, det värsta med våren/sommaren.

Blev sen gymmet. Uppvärmning på crosstrainern och rodd sammanlagt 20min. Sen olika övningar för överdelen i 8-15 rep och 3-4 set på varje övning. Sammanlagt 45 min. Blev sen en tripp till centrum med mamsen och syrran, fick med mig en långkjol från H&M. I helgen är det jobb som gäller så inger roligt händer ikväll mer än att försöka lägga sig i tid. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0