Jobb, Moa och träning

Yey idag är det löning och jag jobbar inte! Är uppe tidigt ändå eftersom jag berhöver bilen och då måste jag skjutsa mamma till jobbet. Igår jobbade jag, va i stallet och på kvällen på släktkalas hos farmor. De äter enligt isodieten vilket bland annat är glutenfritt vilkt är super för mig som äter likadant. Bjöds på räksallad med rhode Island sås till förrät, kyckling till varmrätt och LCHF fondant till efterätt. Måste ha receptet på efterätten, sjukt god! 

Idag blir det som vanligt stallet och efter det tänkte jag åka till gymmet. Ni vet väl att det är hälsovecka nu på friskis så alla tränar gratis den här veckan för er som inte har kort? Kommer nog lägga mig ganska tidigt idag, jobb hela helgen med löning dessutom. Jobbar riktiga skittider i helgen, 10-18:30. Blir stressigt att va hos Moa innan men för jobbigt att åka efter. Så det blir att pallra sig upp extra tidigt och rida hästen. Men sen är den värsta jobbveckan över iaf :)

The fabulous life of my cats
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0