Ridit

Kom hem från stallet för en liten stund sen. Red Moa i ridhuset med kandaret. Tränade bland annat på halt och galoppövergångar men på raka spår den här gången. Fortsatte med lite öppnor och slutor och avslutade med lite travökningar och samlande travarbete. Gick riktigt bra! Vill få fram lite tydligare övergångar i galoppfattningarna och mer aktivitet i öppnorna och slutorna. Emellanåt trampar hon riktigt bra och sätter sig bra men hon behöver orka gå där längre. Är riktigt nöjd med travökningarna på slutet då kom hon verkligen igång och blev väldigt rörlig i bogarna osv, Imorgonbitti får hon massage innan jag ska rida för Anna. Köpte även en nytt stångbett till kandaret som vi ska prova imorrn. Ett smalare än det hon har nu. Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. 


Köpte de här shortsen från bikbok idag. Tror jag ska ta och köp linnet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0