if you need to fix a broken heart friends makes the best glue

Shit vilken dag, blev nästan kaos där ett tag på jobbet. Så mycket folk hela tiden, eller det var inte överdrivet mycket men vi var en man kort så det blev väldigt mycket. Så många otrevliga och konstiga kunder fick vi också ta. Kände mig helt förvirrad och allt bara snurra i skallen. Vi lyckades ta oss igenom det ändå. Har inte varit hos Moa idag, Hanna tog henne. Igår så var det också fullt ös från morgon till morgon skulle man kunna säga. Hade morgonfodringen och därefter red jag ut en sväg och klättrade samt jobbade en del emd galoppen. Välidgt duktig och fin häst fick jag handskas med. Sen var det jobb på donken som gällde.

På kvällen så träffade jag först Emma och Klara och förade lite hos Klara. Sen åkte vi till en kareokebar på rådmansgatan för att överraska Ebba som var där med sina syskon samt några av deras vänner. Skitkul var det och vi sjöng massa, Ebba blev glatt överrraskad hon med. Lite sernare drog jag, Emma, Klara och Ebba vidare till Marquise och fortsatte festande där. Kom hem vid 6 tiden imorse och sov väl sisådär 2h innan jag begav mig till jobbet. Har dock varit ganska pigg ändå, det är nu jag känner mig helt slut. Lär sova gott i natt.

Lite bilder från gårdagen:





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0