Party animals

Har längtat efter min gosiga säng hela dagen och nu ligger jag äntligen här. Igår så åkte jag först till Friskis och tränade med Ebba. Åkte tills stallet efter det och red ut. Ibörjan var hon ganska ouppmärksam men sen när hon kom igång jobbade hon på fint. Avslutade med tempoväxlingar i galopp. Pressade på henne lite extra det sista jag gjorde och jäklar vad hon fick fart, vilket blev till följd av lite bocksprång oxå. På kvällen drog jag ut med några kompisar på tentapub på Nymble. En bra utgång! Kom hem typ halv 6. Vaknade halv 10 idag och sen ringde de från jobbet på donken och fråga om jag Kunde jobba. Mådde helt ok ändå, blir typ aldrig bakis. Så jobbade till stängning och ef det åkte jag till Moa. aptrött nu och vill bara sovaa.
 
Bilder från igår:









 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0