Torsdag

Kom precis hem från stallet. Red ut på slingan. Jobbade henne hela tiden med bland annat övergångar, tempoväxlingar, öppnor, slutor och sidvärs. Väldigt fin idag! Framme för skänkeln, mjuk och lyhörd. Till skillnad från igår när jag red i ridhuset då hon kändes lat, stum och lite stel. Men som sagt hade jag ju inte ridit henne på några dagar då så hade förberett mig på att mest försöka lossa henne så mkt som möjligt. Verkade ha lyckats bra iaf eftersom hon kändes så pass fin idag. Om en liten stund ska jag bege mig mot bussen och dra mig mot jobbet. Stänger som vanligt så kommer hem senare ikväll.

Film från igår, som sagt inte det bästa passet:




Såhär hittade jag Moa idag, varför äta genom de små hålen som alla andra för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0