Det kunde ju varit bättre

Hallå mina vänner! Nu är jag 20, fyllde ju år igår. Det va nog en av de sämsta födelsedagarna jag varit med om haha. Böjrade bra med som vanligt med sång av familjen och en lyckat ridlektion på förmiddagen. Jobbet va väl också bra. blev dock kallad för tant av en man, tack för den när man har äldersångest! Efteråt va jag såå hungrig, trött och på pisshumör. Vet inte varför, vilket inte slutade så bra hemma. Åkte sen till Ica med världens magont med Ebba, vi skulle handla till på lördag. Kommer hem, sover inte en blund i natt för jag har (som vanligt) blivit magsjuk. Såklart hade jag morgonfodringen imorse oxå, tur att pappa kunde åka med och hjälpa mig. Mår iaf bättre nu efter lite sömn och mandarin. Jag har en känslig mage och brukar alltid va jag som blir magsjuk i familjen. Vet inte vad som hänt detta år med mig, bukar aldrig vara sjuk mn det här året har jag nog varit sjuk minst 10ggr. Karma vad har jag gjort?

Aja se det på den ljusa sida snart kommer denna sköning till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0