if the music is too loud - you're too old

Känner mig hungrig hela tiden men så fort jag äter får jag ont i magen, känner dock ingen spykänsla utan bara lite orolighet. Skippade jobbet idag ändå, vaknade med ont i halsen och huvudet. Men det släppte sen och jag åkte till stallet. Red först ut en halvtimme och sen i ridhuset en halvtimme och försökte mest stretcha och lossa henne. Lite småjobbig idag faktiskt, ville inte riktigt ta igenom ställningen till höger och hängde lite i handen. Lite handbromskänsla ibörjan men efter ett tags jobbande lossnade hon iaf tillslut. Hoppas jag får nytta av det imorgon. Kom hem precis och ska snart börja fixa iordning mig. Är ju partaj hos Ebba sen och efter det drar vi ut. Kommer nog få ta det lugnt (ska försöka iaf) eftersom min mage inte känns helt hundra. Tur att jag inte startar förrän ca kl 18 imorrn.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0