love is heaven but it can hurt like hell

Slängde mig nästan direkt ner i sängen när jag kom hem, så sjukt trött. Gick upp tidigt imorse och åkte till stallet. Morgonfodrade hästarna och därefter red jag lektion för Anna. Moa va lite sur ibörjan, dock så är hon brunstigt så va väl hormonerna som spökade. Men efter lite tillsägelse så skärpte hon till sig och vände till det motsatta och blev väldigt på och positiv. Red igenom LB:2an som jag eventuellt kommer rida på söndag, är reserv så vi får se om jag kommer med eller inte. Det gick iaf riktigt bra så hoppas jag kommer med. Efter stallet var det hem en snabbis för att äta och göra sig redo för jobbet. Åkte sen och lämna bilen hos mamma i farsta och tog därifrån tunnelbanan till jobbet. Jobbade till halv 7 och kom hem halv 8 och nu ligger jag utslagen i sängen. Morgondagen kommer i princip se exakt likadan ut så det är lika bra att lägga sig i tid så man orkar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0