"you hear nothing. you see nothing. You only serve"

Bara jag som gillar att springa när det regnar? Känns uppfriskande på något sätt, springer alltid fortare om jag springer i regnet, haha. Det gjorde jag idag bland annat, sprang i regnet. Sen har jag pluggat till högskoleprovet, provade även gamla prover från i våras och aa kommer fetfaila på svenska orden om ni vill veta. Seriöst, har aldrig hört någon använda det orden som det frågar om. Förstår inte meningen med att kunna dem då?

Nu på kvällen åkta jag, mamma och Jessica och såg "The Butler" väldigt bra film, tycker verkligen ni ska se den. Baserad på verklig händelse och handlar om svarta och deras rättigheter osv. Väldigt intressant och hemsk, förstår mig inte på oss människor ibland. Ska vara glad att jag föddes här och har friheten att göra i princip vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0