just because you can't dance, doesn't mean you sdouldn't -Alcohol

Nu känns det som sommaren officiellt är slut och hösten är här istället. Lite blandade känslor, älskar sommaren men hösten kan va mysig den med. Har iaf haft en av mina bästa somrar det här året, kan verkligen inte klaga!  Gick upp tidigt idag för att kunna ha bilen. Har suttit och pluggat nu i 2h och tänkte ta en liten break. Tänkte dra till gymmet om typ 1h och efter det blir det stallet. Sen tror jag jag kör på med plugg igen. Känns ganska kul att plugga nu när man inte gjort det på mer än 1år, haha trodde aldrig jag skulle säga det där...

Bjuder på massa Mallorcabilder, hade så jäkla kul!




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0