Take me now or take me never, a girl this cute can't wait forever.

Ååå skit oxå, min mobil fungerar inte att ladda längre. Pappa har en likadan så har laddat batteriet i den men det får jag inte göra något mer. Har inte råd att köpa en telefon nu. Om ni har en mobil skräpandes hemma så är det bara att säga till!

Har precis tagit mig en välbehövlig dusch. Va i stallet imorse, skulle eg ridit ut med Emelie men eftersom det regnade så skippade vi det. Tömkörde Moa istället. Började med att bara försöka få igång henne med lite tempoväxlingar och galoppa på volten. När hon kommit igång fick hon öva övergångar skritt-galopp och på slutet tempoväxlingar med högre krav på längning och samling än uppvärmningen. Så himla fin på slutet, när hon kommer igång rör hon sig jättefint och lyssnar på finhjälperna.

Väl hemma igen tog jag på mig de efterlängtade träningskläderna och joggingskorna och tog med mig hunden ut, för att komma igång med tränigen efter mer än 1 månads uppehåll! Powerwalkade i 25 min och joggade i 20 min. Sådär lite lagom som igångsättning. Imorrn kör jag gymmet och även på ons, nu jävlar ska jag komma igång igen!

Åker strax till bibblan för att träffa Josefin och Zena. Ska hjälpa dem med matten samt att jag tänkte plugga lite själv till högskoleprovet.


Kommentarer
Postat av: P

Vad heter stallet du har din häst på? :)

Svar: Lilla kalvsvik :)
Elin Pamlin

2013-09-17 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0