the more i think the more confused i get

Va tvungen att få lite luft och gick ut på en promenad 1h. Fick dock ganska ont i huvudet så det kanske inte va den bästa idén men blir så rastlös! Behövde rensa tankarna också för just nu är allt väldigt förvirrat och jag vet varken ut eller in. Fick bara massa problem helt plötsligt, livet ska verkligen inte vara lätt.
  Tycker bara det är så jobbigt när man känner att man inte har någon kontroll längre över sitt liv, bara massa frågetecken utan svar. Jag vill veta allt nu, ha en plan annars stänger jag av helt. Känner mig som en förvirrad 13åring som precis klivit ur barnkläderna och försöker hitta sig själv och sin identitet. Det är jättebra att folk vill hjälpa mig att försöka hitta rätt och som jag kan bolla tankar med men i slutändan är det bara jag själv som bestämmer, men vad fan vill jag egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0